Terkini!!! Isu Artis K-pop Peluk Gadis Bertudung Belum Selesai Malaysia Jemput Pula Artis Ini Untuk Buat Maksiat Pada 7 Febuari Nanti


Belum habis kisah persembahan k-pop B14A yang mengundang kritikan teruk pada minggu lepas. Kita disajikan pula dengan AJL .

7 February ini negara sekali lagi bakal mengundang contoh terbaik ikon remaja Asia Tae Yang world tour. Entah apa nak jadi dengan negara kita, program lagha, maksiat menjadi-jadi semenjak dua menjak ini.

Bencana negara sudah cukup bertimpa-timpa, Sarawak juga hari dilaporkan mula dilanda banjir, Sabah sudah mengalami banjir 2-3 hari yang lepas sehingga hari ini.

Kapal terbang hilang masih belum jumpa, belum lagi cerita kemalangan yang melibatkan Air Asia. Mereka ingat tuhan saja-saja menjadikan sesuatu peristiwa, kita patut fikir ujian atau bala yang tuhan turunkan ini atas asbab apa.

Negara makin jauh dengan Islam tetapi makin dekat dengan amalan maksiat. Orang kata kepimpinan melalui teladan, so tepuk dada tanya iman, adakah pemimpin kerajaan kita hari ini yang boleh dijadikan teladan terutamanya kepimpinan yang boleh membawa kita kepada mendapat kebahagiaan di akhirat kelak.

Jika kita prihatin terhadap ujian yang menimpa negara, kutuklah program ini, jika kita tidak mampu cukuplah hanya sekadar membenci program ini.

Share on Google Plus
Klik LIKE Page Ini Untuk Terima Info Terbaru Dari Kami

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment