Kisah Gadis Negro Nak Terjun Dari Kapal Terbang Tanpa Pakaian


Pengalaman dari insiden pesawat Air Asia tergelincir dari landasan di Brunei baru2 ini...Dalam kapal terbang berkenaan ada 3 orang penumpang perempuan (orang Indonesia, China dan Negro) yang berhajat melancong ke Brunei seperti sudah mengetahui insiden berkenaan akan berlaku... 

Dalam keadaan cemas tiba2 perempuan Indonesia tadi mengambil bedak dan gincu justeru berdandan cantik sekali, penumpang China dan Negro menjadi hairan, lalu bertanya “Kenapa berdandan?”..Perempuan Indonesia menjawab “Biasanya kalau pesawat terhempas orang yang pertama sekali ditolong kan yang paling cantik.

” Perempuan China disebelahnya menjadi bingung kerana tidak membawa bedak dan gincu , lalu dia mengangkat skirtnya sampai paras pinggang. Perempuan Negro disebelahnya bertanya, “Kenapa awak angkat skirt awak sampai tinggi begitu?” Dia menjawab, 

“Biasanya kalau pesawat terhempas yang pertama sekali ditolong kan yang paha putih seperti saya.“..huhuhu... perempuan Negro menjadi tertekan mendengar kata perempuan Indonesia dan China itu. Lalu perempuan Negro tersebut membuka pakaian dan telanjang bulat….. 

semuanya kelihatan hitam legam. Perempuan Indonesia dan China terkejut seraya bertanya,“Kenapa telanjang bulat?”..Dengan selamba perempuan Negro itu menjawab...“Biasanya kalau pesawat terhempas yang paling pertama dicari adalah KOTAK HITAM.”

Share on Google Plus
Klik LIKE Page Ini Untuk Terima Info Terbaru Dari Kami

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment